Het gouden Familieverhaal

Onze familiegeschiedenis is een rijke bron van mooie, droevige, aangrijpende en troostende verhalen. In deze workshop gaan we één van deze verhalen zo opbouwen en vertellen dat het volledig tot zijn recht komt. De weg van de held is in elk verhaal te vinden, ook in die van jouw familiegeschiedenis.

Na een dag masterclasss:

• Weet je hoe je een familieverhaal op kan bouwen en vertellen.
  • Leer je een familieverhaal vanuit verschillende ooghoeken bekijken.
  • Leer je over de familievloeken en familiezegeningen.
  • Heb je een gouden familieverhaal gemaakt.

Zaterdag 27 maart 2021 van 10:00  tot 16:30 uur.

Het Dagelijks Bestaan
Weg naar Vierakker 47
7204 LA  Zutphen

• € 130,- normbijdrage inc. 21% btw

Aanmelden gaat heel eenvoudig. Stuur een mailtje aan m.coppes@nationalevertelschool.nl of bel rechtstreeks met Marita op M: 06 – 251 428 99. Je krijgt dan per e-mail een factuur met IBAN opgestuurd. Na betaling ben je definitief aangemeld.

Betalen via PayPal behoort tot de opties. Ook bieden wij de mogelijkheid om in termijnen te betalen. Neem daarvoor contact op met de organisator.

Kosteloos annuleren is mogelijk tot een maand voor aanvang van de training; daarna geldt: tot twee weken voor aanvang teruggave van de helft van het bedrag, daarna is geen teruggave meer mogelijk.

De VOF Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 30.222.493.