Kennismaking met de Vertelkunst Amersfoort

Basiscursus Vertelkunst

De Nationale Vertelschool organiseert enthousiasmerende kennismakingsworkshops van één dag. De ervaring leert dat één dag voor de meesten een mooie spanningsboog is. In deze leerzame dag kun je heel veel kneepjes van het vak leren. Kom je ook?

Inleiding
Met een goed verteld verhaal kun je mensen raken, ontroeren en in beweging brengen. Het mooie is dat iedereen het vertellen van verhalen kan leren.  Op deze kennismakingsdag komt de achtergrond van de vertelkunst aan bod, leer je spelenderwijs jezelf in het verhaal te zetten en krijg je een schatkist vol tools mee om beter te leren vertellen. Vertelplezier is voor ons de rode draad in alles wat we doen en we hopen dat het vertelvirus ook op jullie zal overslaan.

Voor wie is het?
Voor iedereen die meer wil doen met de unieke kracht en plezier van de vertelkunst.

Wat gaan we doen?
Hoe maak je een verhaal eigen? In een aantal simpele stappen merk je dat je al snel een verhaal eigen kan maken en er verbinding mee kan maken. Je krijgt oefeningen die je helpen om stevig voor een groep te durven staan. We laten aan elkaar een stuk verhaal horen. Er zal veel ruimte zijn voor spel en plezier.

Verder gaan we kijken naar je ruimtegebruik in je verhaal en hoe je dat kunt inzetten als hulpmiddel om je verhaal te kunnen vertellen. Natuurlijk komen ook de personages in je verhaal aan bod. Tot slot nemen wij de tijd om je eigenheid te ontdekken in het vertellen van verhalen en het beantwoorden van allerlei vragen die ongetwijfeld bij de deelnemers zullen leven.

– locatie: Koetshuis Randenbroek Amersfoort
– adres: Heiligenbergerweg 117 – 119
– postcode: 3816 AJ Amersfoor

Prijs € 95,- inclusief 21% btw.
Na aanmelding per mail ontvang je een factuur.

Aantal deelnemers

Minimaal: vier. Maximaal: twaalf

Stuur een e-mail naar secretariaat@nationalevertelschool.nl
Bellen kan ook: 06 – 133 47 333

Annuleringsvoorwaarden
Kosteloos annuleren is mogelijk tot drie weken voor aanvang van de training; daarna geldt: tot een week voor aanvang teruggave van de helft van het bedrag, daarna is geen teruggave meer mogelijk.

Rechtspersoon
De Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 83685170