Tienjarig Jubileum

Feest *** Tienjarig jubileum ***
Op zaterdag 22 september 2018 viert de Nationale Vertelschool haar tienjarig jubileum.
Voor iedereen die bij ons de uitgebreide Voorjaars-, Najaars- of de Intensieve Verteltraining gevolgd heeft.
13:30 uur – Deur open
14:00 uur – veelzijdig programma
16:15 uur – borrel, hapje, drankje
17:00 uur – taptoe
Locatie Danswerkplaats Amersfoort
Adres: Oude Fabriekstraat 20,  3812NR Amersfoort
Dit is op het terrein van de oude Prodentfabriek. Ingangen zijn aan de Kleine Koppel (hoofdingang), vanaf het parkeerterrein Oliemolenhof en aan de Overijsselsestraat.
Navigatie: Zet op je tomtom de kruising: Kleine Koppel, Brabantsestraat. Vanaf daar verder de stad uit, kun je gratis parkeren. Hoofdingang terrein (te voet!)  is bij Kleine Koppel 70, de straat waar je inloopt heet Oude Fabriekstraat.
– feest
– een inspirerende workshop
– ruimte tot ontmoetingen
– boekpresentatie de Laatste Verhalenweefster Marita Coppes
– de Try-out van Volg de Olifant
– nog meer feest
Volg de Olifant is de nieuwste vertelvoorstelling van Frans de Vette en Gottfrid van Eck.
Aanmelden voor de jubileumbijeenkomst graag voor 14 september. Dat kan door een mailtje te sturen naar info@nationalevertelschool.nl
We hopen op een grote opkomst!
Ailun Elzenga
Wim Wolbrink