Vertellen met Katty Wtterwulghe

Verteltraining zaterdag 18 april 2020

Katty Wtterwulghe vertelt: “Mijn grootste drijfveer is om de ‘leerlingen’ (tussen 8 en 88 jaar) te coachen tot zelfstandige sprekers, vertel- en theaterperformers. Geloofwaardigheid, authenticiteit en zelfvertrouwen zijn de pijlers om van iedereen een boeiend spreker, verhalen-verteller of acteur te maken. Taal en communicatie zijn daarbij belangrijke parameters, het geloof in de artistieke mogelijkheden van iedereen is mijn overtuiging.

Eenieder die op zoek wil en aan de slag wil gaan met zichzelf als verteller, is welkom op deze trainingsdag. We werken niet per sè met persoonlijke verhalen, wél aan het geloofwaardig en authentiek vertellen: aan de verbinding met onszelf als verteller, en daardoor ook aan de noodzakelijke verbinding met het verhaal en met het publiek.

Het wordt een actieve trainingsdag, vol improvisatie, vertellingen en bewegingsexpressie vanuit o.a. Laban.”

Docent

Katty Wtterwulghe (master in woord-drama & bewegingsexpressietherapeute) geeft ruim 25 jaar les aan de stedelijke academie voor muziek-woord-beeld van Ekeren.

Katty vertelt, vertolkt, presenteert, creëert, speelt en schrijft teksten. Ze werkt zowel solo als met iedereen die dezelfde muziek -en woordpassie heeft. Ze vertelt verhalen over de grote en de kleine kantjes van de mensen, voor jong en oud(er). Verhalen vol humor die ook de ernst niet uit de weg gaan.

Katty geeft de opleiding Storytelling aan de Stedelijke academie muziek-woord-beeld Ekeren.

Koetshuis Randerbroek te Amersfoort
Heiligenbergerweg 117-119
3816 AJ  Amersfoort.

• € 98,- inclusief 21% btw

De prijs mag geen belemmering zijn om deel te nemen. Voor noodzakelijke reducties kun je contact openemen met de Nationale Vertelschool.

Aanmelden gaat heel eenvoudig. Stuur een mailtje aan a.elzenga@nationalevertelschool.nl of bel rechtstreeks met Ailun op M: 06 – 1 84 34 004. Je krijgt dan per e-mail een factuur met IBAN opgestuurd. Na betaling ben je definitief aangemeld.

Kosteloos annuleren is mogelijk tot een maand voor aanvang van de training; daarna geldt: tot twee weken voor aanvang teruggave van de helft van het bedrag, daarna is geen teruggave meer mogelijk.

De VOF Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 30.222.493.