Vertelwerkplaats Brandend Vuurtje Amersfoort

Vertelwerkplaats Brandend Vuurtje Amersfoort

Deze werkplaats zit vol. Je kunt je opgeven voor de wachtlijst.

Een dag voor oud studenten of mensen die elders een verteltraining hebben gevolgd.

Onder begeleiding van Ailun Elzenga ga je aan de slag met een zelfgekozen verhaal of verhaalstuk. Je kan alles inbrengen: een anekdote, een sprookje, een eigen schrijfsel  of iets anders waar je aan werken wilt.

Ailun creëert een plek waar je kan uitproberen, oefenen en stappen maken.  Kortom lekker een dag aan het werk met je verhaal en met een eigen leerdoel.

Dat leerdoel kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon weer eens wilt vertellen in een groepje of plezier wilt ervaren maar misschien heb je ook een specifiek doel als bijvoorbeeld uitproberen of je het vertellen met muziek kan combineren of hoe je je publiek kan betrekken etc. Wie weet wil je wel een verhaal op een geheel andere manier vertellen en dat uitproberen of ben je juist opzoek naar een verhaallijn in je voorstelling?

Je gaat in groepjes aan het werk en krijgt een persoonlijke coaching van Ailun van 30 minuten.

Aanmelden

Deze Vertelwerkplaats het Lopend Vuurtje zit vol. Bij meer belangstelling plannen we het komende seizoen extra van deze inspirerende Vertelwerkplaatsen in. Wil jij ook deelnemen aan een dergelijke Vertelwerkplaats? Stuur dan  een e-mail naar a.elzenga@nationalevertelschool.nl