Vertelwerkplaats ‘Brandend Vuurtje’ Zutphen

Werkplaats Brandend vuurtje Zutphen

Nog één plek beschikbaar

Door het grote enthousiasme zijn er op aanvraag meerdere werkplaatsen gepland vóór de zomer. De werkplaats is een volledige dag waarop je weer helemaal in het vertellen duikt en
verdiepingsoefeningen krijgt. Al onderzoekend werk je aan een door jouzelf gesteld leerdoel. Je vertelt in kleine en veilige groepjes. Ten slotte wordt je door docent Ailun Elzenga gecoacht op je verhaal.

Let op er is maar plek voor 6 personen!

Wij vragen bijdragen naar draagkracht. Wat is voor jou haalbaar?

• € 49,- kortingsbijdrage inc. 21% btw
  • € 58,- norm bijdrage inc. 21% btw
  • € 70,- ondersteuningsbijdrage inc. 21% btw

Wil jij ook deelnemen aan een dergelijke Vertelwerkplaats? Stuur dan  een e-mail naar a.elzenga@nationalevertelschool.nl  Je krijgt dan per e-mail een factuur met IBAN opgestuurd met het afgesproken bedrag. Na betaling ben je definitief aangemeld.

Kosteloos annuleren is mogelijk tot twee weken voor aanvang van de training; daarna geldt: tot een week voor aanvang teruggave van de helft van het bedrag, daarna is geen teruggave meer mogelijk.

De VOF Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 30.222.493.